Uw Bestelling
Hulp bij het plaatsen van een bestelling
Bestellen gaat snel en simpel. Ons bestelproces bestaat uit vier duidelijke stappen waarbij ú bepaalt hoe u het hebben wilt. Uw bestelling wordt pas definitief na uw orderbevestiging. Daarvoor kunt u alles naar wens aanpassen.
Stap 1 - Selecteer uw producten
Met de groene knop "in winkelwagen" voegt u een product toe aan uw winkelwagen.
Wilt u meerdere exemplaren bestellen, pas dan het aantal aan in de winkelwagen en klik de aanpassen-button naast het aantal. Automatisch wordt dan ook het bedrag aangepast.
- Met de knop "verder winkelen" gaat u terug naar de winkel.
- Heeft u zich bedacht? Klik dan op het rode kruisje om een product te verwijderen.
- Klaar met winkelen? Klik dan op "Bestelling afronden".
Stap 2 - Voer uw adresgegevens in
In het scherm uw gegevens kunt u uw adresgegevens invullen. Deze informatie gebruiken wij voor het verzenden van uw bestelling. Velden met een sterretje (*) zijn daarom verplicht om in te vullen. Klaar met uw gegevens invoeren? Klik dan op "Volgende stap".
Stap 3 - Kies voor afhalen of bezorgen en de betaalmethode
U kunt er voor kiezen om uw product te laten bezorgen of zelf af te halen. Afhalen kan in onze winkels in Nijmegen, Arnhem, Breda, Doesburg of Doetinchem nadat u van ons bericht heeft gekregen dat het product voor u klaarligt. U kunt betalen met pin, contant of creditcard. Als u het product wilt laten bezorgen, dan heeft u keuze uit de verschillende betaalmethodes.
Stap 4 - Bevestig uw bestelling
U krijgt een overzicht van uw bestelling te zien. Als alles klopt kunt u op de knop "Bestelling plaatsen" klikken om uw order te bevestigen. Wilt u nog wat wijzigen, gebruik dan de "wijzigen" knop om de gegevens aan te passen.
Uiteraard kunt u contact opnemen met onze klantenservice als u vragen heeft over het bestellen. U kunt onder aan deze pagina direct contact opnemen met ons via de LiveChat, e-mail of per telefoon.
Orderstatus per e-mail
Bij PlatteTV kunt u zelf de status van uw bestelling volgen. Elke statuswijziging van uw bestelling wordt per e-mail aan u bevestigd. Daarnaast kunt u ook via Bestelstatus op onze website de huidige status van uw bestelling terugzien. Hiervoor dient u uw e-mailadres en ordernummer in te voeren.
Wijzingen of annuleren
Wilt u een reeds geplaatste bestelling wijzigen of annuleren? Dat kan! Neem dan direct contact met ons op. U kunt ons bereiken via onze LiveChat, e-mail of per telefoon.
Het annuleren of actief weigeren van een bestelling is kosteloos. Heeft u een pakket eenmaal geaccepteerd bij de postbode, dan zijn de verzendkosten bij een retourzending geheel gratis.
Is uw order reeds onderweg? Dan kunt u de bestelling actief weigeren. U geeft dan aan de postbode door dat u het pakket niet wilt hebben. Nadat wij het pakket retour hebben ontvangen, nemen wij contact met u op.